2009-10-25

Söndag = Äntligen skridskoskola

Denna dag har varit helt fantastiskt lång...
Har hunnit med massor fastän det inte känns som om jag gjort nått.
Dagen började egentligen alldeles för tidigt eftersom Jo's väckare inte bara väckte honom (kl. 6) utan även de små ligisterna :P men mycket hinner man då... om man vill.
Jag har hunnit laga massor med mat å det är så skönt att ha färdig mat i frysen!! När man kommer hem alldeles för sent med 2 små griniga å hungriga finns det inget värre än att inte veta vad man ska hitta på för middag. Har även bestigit tvättberget & förberett inför det kommande projektet i källaren (som j inte alls diggar lika mkt eftersom det blir han som måste fixa det ;) Har snabbpratat med vännen som jag träffar alldeles för sällan åsså har jag börjat samla krafter inför lite rensa i röran.. börjar bli dags igen ;)

Efter middan var det äntligen dags igen... DET som stora killen längtat läääänge efter :)
Hockey-/Skridskoskola!!!!!
Ikväll var hela familjen samlade på isen... till å med jag å Gabbe... & det är riktigt skoj!
när vi åkte hem längtade Affe redan till nästa söndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar