2009-07-16

Kaos i lurarna

Innan jag åkte till stockholm laddade jag mp3:n proppfull med massor av blandad musik perfekt för bilkörning... skulle nu behöva rensa den, men hittar inte åt sladden till datorn.
Det har varit intressanta träningspass här på slutet & rätt irriterande oxå. Vanligtvis är min mp3 min tränings heligaste då jag absolut inte kan vara utan min musik. Noga är jag oxå... den kan bara innehålla låtar som jag tycker är så där superunderbara, låtar som jag aldrig skulle hoppa förbi...
Sedan stockholmsresan har jag nu varit tvungen att ständigt avbryta för låtbyte, men igår hände det motsatta... det spelades helt plötsligt en låt i mina öron som jag aldrig ens förstått att jag hade där... en låt som är sååå bra, men som jag inte skulle valt nu... men peppad blev jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar