2009-02-05

lång dag

Snoozade ovanligt länge imorse så det var stress från första stund. Tack o lov var J snäll å snabbskottade innan han for så att vi då iaf tog oss fram till bilen. Kan lova att ett intilliggande garage med dörr från huset å med motorstyrd port skulle sitta rätt fint nu. Det var både kallt å blött innan ungarna var fastspända & bilen avsopad.
Lämnade Affe på dagis å raceade sedan vidare med Gabbe till mormor. Ser fram mot att lämna dem båda på samma ställe för det är ett tjorv på mornarna... men det bästa är att man levererar Gabbe-liten i bara jamasen & oäten ;)

Besökte ju previa idag & mina värden var bättre än sist!!!!
Hade lite väl högt kolestrol sist jag var dit (skyllde det på mitt dåvarande tobleronebehov... var ju gravid) men det hade nu sjunkit en hel del. Bmi't var oxå bättre ;) Men det roligaste av allt... Jag har blivit lång!!! Tydligen har jag vuxit 4 cm utan att jag märkt det :) Har ju alltid varit 163, men nu var jag helt plötsligt 167 - wow!

Stressade med deadlines å röror på skrivbordet... letade alldeles för länge efter ett telefonnummer som är typ det viktigaste för mig just nu... hann med lite redovisningar å diskussioner... ja det var nog en vanlig dag på jobbet... typ... typ... ;)

18;30 var jobbdagen tillslut över, men eftersom J fortfarande var ute & nog skulle bli det resten av kvällen å natten typ hade nu även Affe hamnat hos mormor å morfar... hämtade 2 glada å mätta hos dem... vad är det då för sak ;)

Hemma igen plogade vi oss upp till huset så nu blir det snöskottning resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar