2012-06-05

Sommarlov

Ikväll har Affe haft skolavslutningsfika med fritte, men någon sommarkänsla kan jag inte påstå att vi har. Det regnar som aldrig förr, å mina nyplanterade buskar är alldeles platta... Men jag deppar inte, nej det hjälper inte... Hade ett par superunderbara å trevliga dar med vännen å hennes familj i Sthlm, Jag trivs med livet å njuter av varje dag trots regn :) ikväll missade jag det tänkta löppasset med "uman puls" och tog ist ett gympass när J kommit hem. Har haft ett aaaaaaaldeles för långt uppehåll från vikterna... 6 månader... Eller skulle nästan kunna säga 12, för i höstas var det mkt sporadiskt. I helgen har jag iaf tränat på fina sturebadet som ligger i hotellet vi alltid bor på när vi mötar med kåren och fick äntligen en liten känsla av längtan tillbax... Passar på att smida... Å hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar