2012-06-02

minnen som väcks

Igår landade äntligen älsklingen i stan så då blev det en nostalgitripp i form av fantastisk god vietnamesisk mat på söder. Hade det bara varit lite varmare å kvavare i luften så hade man kunnat blunda å tro att man var tillbax i det fantastiska vietnam...  Färska vårrullar, wok å vietnamesiskt kaffe... ojojoj säger jag bara ;) Måste tillbax en dag...

Idag har jag haft jobbmöte på stan å fixat klart ett avtal för kommade tider... spännande :) Men sen begav jag mig snabbt tillbax till hotellet för vädret var allt annat än charmigt. Spöregn som pajjade både sommarskor å frillan fick mig att ge upp... gav mig iväg till gymmet istället... måste ju passa på när man bor uppe på ett av de mest fantastiska gymmet. Efter ett helt sjukt bra pass myste jag på hotellrummet, för hur ofta har man tid med det.. jo alldeles för sällan.. sen middag å härligt umgänge å imorgon blir det shopping så nu ska det sovas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar