2011-09-21

Plötsligt händer det...

Vägrar känna efter, Tänker inte vara sjuk!!!!
Har varit hes sedan förra torsdagens pumppass, men inget mer har hänt... Känner inga förkylningskänslor i kroppen så jag vet inte vad det är, men det beror säkert på något.

I Lördags var vi ner till stan & trot eller ej, men jag har nog kanske bestämt mig nu... Är på jakt efter en ny soffa, men som alltid har jag sjuk beslutsångest om ditt eller datt & vårt Vardagsrum är inte sådär jättelättmöblerat såååå... måste kanske fundera lite till.... men plötsligt så händer det säkert :)

Samtidigt som vi var i stan var kompis ute på Älg-äventyr. Vår lilla krabat (som inte är så liten längre)  har ju sökt älgen bra, men inte gjort så mycket mer.... mest bara umgåtts med älgarna, men plötsligt händer det... Nu har han kommit på det :)

I övrigt är det ganska lungt... eller... jobbar hemma nu för Gabbe grät härom natten efter plåster till sitt öra... + att han hostar för gräsligt och är bara allmänt risig. Vi pratade om att det var riktigt länge sen det var problem med öronen... men plötsligt...

& till det bästa :)

Rensade lite i kontoret igårkväll alldeles för sent, tittade på boken "bibeln" som grannen kallar den... & fick inspiration till att rensa upp det blivande tv-spelsrummet.
Nu ska här rivas tapet å målas! (bara energin kommer till mig) Det har stått överöst med grejjer alldeles för länge nu, men plötsligt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar