2011-09-01

Nya tag

Det går seeegt...
Har alldeles för mycket att göra igen på jobbet så det blir lätt övertid nu varenda kväll å det känns surt för jag har så mycket annat som jag istället vill göra. Grabbarna har då iallfall bra nu för iom schemaändringen kommer vi iaf hem i vettig tid & hinner både leka & busa innan det är dags å sova. När de går i säng så smiter jag till gymmet och sen väntar jobbet när jag kommer hem... men skulle det inte vara för träningen så skulle det inte gå det vet jag, men trots det så har jag varit totalt omotiverad till att komma igång igen nu efter "sommaruppehållet". Har googlat, planerat, funderat å läst, men har inte kommit fram till hur jag skulle köra... & mitt i allt ramlade jag över ett reklammail som jag fått för någon vecka sedan. Det var FitnessFighten... det handlade om en tävling, ett pepp för att komma igång, 30-dagars upplägg med PT via internet tillsammans med andra. Oki tänkte jag... är inte så intresserad av tävlingen men vad som hellst för att få tips & nytänk in i mina träningspass så jag anmälde mig. Idag börjar det... å 30 dagar till, så nu ska här dokumenteras dag för dag :)
Jag kommer iaf inte att tråka ut er med något om det här utan här på bloggen fortsätter det vanliga livet om oss Minibjuhrare :) Vill ni däremot hänga på mina 30 dagars träning under FitnessFighten så hittar ni det i toppmenyn.

Önskar er en trevlig kväll, Nu drar jag på gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar