2011-07-10

växlande väder

Helgen har varit helt underbar!!! Känner mig faktiskt redo för en ny arbetsvecka :)
Fredan var helt annorlunda än vad jag kunnat föreställa mig, för när vi var på väg hem från swampen möttes vi av 4 underbara bruttor som tog med mig på en avkopplande kväll med superunderbar mat. 

Igår var jag trött för som alltid när vi träffs så sitter vi å surrar halva natten, men det är det värt :)
Gabbe fick en febertopp så det blev lite ändrade planer, men lite hemmasudd mår man inte dåligt av. Grabbarna passade på att hyra senaste scooby så dom va supernöjda :)

Idag har vi stånkat på gården... men ett dopp vid hembygdgården hann vi iaf med däremellan :)
Vädret idag har inte varit riktigt pålitligt... superhett ibland & hurvigt nästa sekund... å ikväll värsta stormen... 
Blev tvungen att rädda torkvindan & studsmattan från att flyga iväg...


Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar