2011-07-27

full rulle

Snart är det dags... Nervositeten har börjat komma mer å mer.
Var i Lycksele igår å fixade till naglarna så att de passar inför helgens festligheter å passade då även på att köpa sandalerna som jag suktat efter sedan början av sommaren.  Idag när jag passerade Wiklunds så hittade jag ett par kilklackar på rean... å jag som även kikat på dessa en tid.... Ibland ska man ha tur :)



Idag har grabbarna å jag breakat från alla förberedelser med ett race på "crosstigen" Den bästa rundan som finns enligt Affe, men den tar på en del... Vi startar hemma, tar kärleksstigen till V-minavägen, timmervägen till stallet åsså cykelbanan hem...  9,5 km med 2 kiddosar kan vara ganska tufft när det är mycket vamare ute än man varit förberedd på. Vi har alltid vatten med oss, men den lille rackaren som åker i vagnen tömde det idag innan vi passerat stensele... Gissa om storebror var lycklig... öhh nej inte alls ;)






Vi har det bra på semestern :) längtar bara tills vi kan slappa... när denna helg är förbi, men lääääängtar tills det är dags!!!! Har sett fram mot denna helg så sjuuuuukt länge... som att få gifta sig en gång till, men med samma älskling :)




Published with Blogger-droid v1.7.0

2 kommentarer:

  1. Heter den kärleksstigen?? Mysig är den iaf =) Hoppas helgen blir underbar!
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Jag vet egentligen inte vad den heter, men den brukar då kallas för det :) Å jo jag tror att det kommer att bli en kanonhelg... det handlar ju om inställning ;)

    SvaraRadera