2011-06-23

BOTAD

Vaknade imorse med en fantastisk känsla i kroppen... Lycka!!!
Som Madicken brukar säga:  "JAG KÄNNER LIVET I MIG IDAG"

De senaste veckorna har ju som varit helt galna... har inte haft tid till att tänka på annat än jobb och då går det kanska snabbt att man blir stressad & frustrerad.... Viktigast har varit att skapa tid för grabbarna & har  varit tvungen att kapa dagarna för att få tid med kidsen för sen har det varit tebaks till jobb på kvällarna... men men, känns bra när man börjar se en ljusning iallafall, att det gör skillnad, men det känns att kroppen behöver lite omvårdnad nu efteråt...

Idag känner jag LYCKA!!

Efter gårdagens extrajobb övertalade jag nämligen Johannes att hänga med på intervallträning med "stans nya löpargäng" eftersom jag kände lite oro & nervositet över om jag skulle orka... Vi fixade barnvakt & 2 timmar senare var vi hemma, å jag  LYCKLIGARE än på länge trots ett par riktigt tuffa backintervaller.
Jag svävar fortfarande på moln... längtar redan till nästa "träff".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar