2011-05-19

Lyx

Fantastiskt!
Underbart!
LYX! LYX! LYX!

Vilka underbara dagar jag har!!!!

Kom fram till stan sent på tisdagen efter att jag först blev tvungen att vända om hemigen från skarven & sen efter att jag kört fel i sollefteå... jag brukar ju köra över hoting, men fick idag ett infall att ta den andra vägen... Pratade i telefonen och missade helt hur jag skulle köra så det blev vägen över härnösand istället :)
Framme i Stockholm var Eugeniatunneln avstängd så mot min fasa blev det en biltur genom stan...i regn å mörker... men hakade på en dragbil som banade väg :)
Väl framme blev det självklart nattsudd med snack o skratt... å med tanke på att jag klivit upp efter 5 för att hinna med gymmet innan jobb å resa, så slocknade jag bums när jag stängde ögonlocken :)


Igår började vi med gofrukost & kaffe på en solig balkong innan vi strosade planlösa in till stan... Lunchade sushi i kungsträdgården & sen var det dags för dagens enda inplanerade ärende -Gildaskolan
Jag fick en Ansiktsbehandling & Lena gjorde en pedikyr... Underbart!!
Vi mötte upp Jecka på middag och vi konstaterade att sist det var vi 3, utan respektive, utan barn, utan andra... Bara vi var nog kring 10 år sedan...om inte mer... Men efter en "catching-up prommis" från slussen till medborgarplatsen så var det som om det sist var igår.... Fantastiskt!
God mat, surr, skratt & gråt.. en helt underbar kväll :)

Nu väntar stan å shopping!!
Vännen jobbar så jag har haft sovmorgon, kaffemys, och bara varit -  för att jag förtjänar det :)
Ska gå och shoppa lite nu innan Lena slutar för då blir det ett pass på gymmet innan kvällens äventyr.

Önskar er alla en lika bra dag!

1 kommentar:

  1. Låter helmysigt Lovisa, NJUT! Å helt rätt, du förtjänar det =)

    SvaraRadera