2011-05-03

Dagens goda gärning

Idag har äntligen dagen jag väntat på kommit.... Pantbanksdagen!!! Nu har jag tomrum i förrådet igen :)

Har sparat länge nu åt dem för jag tycker att det är det minsta man kan göra för ungdomsidrotten. Det är enkelt... man samlar ju lix ändå pant så skillnaden är ju bara att man inte åker & pantar den själv utan låter allt stå kvar tills insamlingen kommer förbi... det borde nog de flesta klara av :)

Hade faktiskt mer denna gång än tidigare... 2 sopsäckar blev det & då kan jag meddela att vi inte dricker läsk i detta hus.... endast någon enstaka flaska, men mycket sällan.... så jag tycker att det var supermegamycke och är jättenöjd :)  Nu börjar vi samla inför sommarens insamling :)



2 kommentarer:

  1. Va roligt att läsa att du tänker på Fotbollen. =) Tack för den skänkta panten och tack i förskott för den pant du tänker samlar.. Hoppas att fler tänker som du !!

    SvaraRadera
  2. Det hoppas verkligen jag med för det är ju sååå enket & självklart vill vi ju att verksamheten ska forsätta så att möjligheten finns i S-uman så då kan man väl hjälpa till på detta lilla sätt iaf :)

    SvaraRadera