2011-03-31

Matt i kroppen

Är heeeeelt slut i kroppen...
Har haft panik å nervositetsattacker över kvällens pass hela veckan, men nu är det gjort!
Efter en lätt kaotisk start blev det helt superunderbart kul!!

Har suttit med passet typ varje kväll eftersom jag inte kan bli riktigt nöjd, besökt gymmet på de mest märkliga tiderna för att testköra & gått med mp3'n i öronen på jobbet så att ingen fått kontakt med mig... & ändå sitter jag med de sista ändringarna timmen innan passet börjar & det visar sig vara den bästa ändringen av alla så att all annan tid varit bortkastad... ja det är jag :) Rusandes runt huset efter en sticka & sen gärnet med pickisen ner till gymmet där jag kommer in med andan i halsen.... inte den bästa starten, men... Superkul & annorlunda som sagt.
Nu ska justeringarna göras så det kan bara bli bättre :)

Ja just nu leker livet... och inte är det tack vare jobbet, nej det suger stort just nu, men tack vare alla andra glädjeämnen man omfamnas av så blir det bra ändå.

Killarna är överlyckliga över vår inneboende, men kompis tycker inte att det är lika kul... och visar det mycket tydligt. Affe kämpar med skidkul 2 kvällar i veckan & det kompisarna är det viktigaste som finns just nu.... Å nu laddar han för fullt för luspenloppet på söndag. Lillgabbe är mest bara sur & avundsjuk... vill oxå, men det kommer väl en tid för honom oxå :)


Nu väntar kvällsfikat.... å lite tv-tittning....

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar