2011-03-29

Hjärntorka

Borde väl ha knoppat redan, men J är ute på jobb så här sitter jag fast vid datorn... googlar, räknar takter & hoppar å stutsar ;)
Har ju haft allt klart för torsdagens pass nu ett tag, men som alltid så blir jag velig å bara måste se om jag inte kan få det bättre. Det är något med mig, men jag bara måste vara nöjd med mina pass... klickar det inte till 100 så... ja då gör jag tyvärr inte lika bra från mig. Låter knäppt men exakt så är det även med min styrketräning. kommer jag på gymmet utan min träningsbok så blir jag helt förstenad & gör allt halvdant trots att jag gott å väl kan köra utan. Samma om jag glömmer Mp3'n eller om jag råkar ha fel musik på skivan...  men men... det är jag!

Annars är det tyst å lugnt här i huset.
Barnen sover som stockar å även vovven har nu hittat sin plats. Han var lite orolig till en början igår efter att matte lämnat honom, men efter ett par lekstunder och prommisar ute i det härliga vårvädret så ser han nu ut att trivas bra :)

Nej dags att fortsätta....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar