2010-11-01

inget ont som inte har nå gott med sig...

Måndag igen... helt sjukt vad veckorna går... och som om inte det var nog så rusar då helgerna ännu värre.
Helgen fylldes som vanligt utan problem och har man inte göra så skapar man sig ;)

Johannes tog en tur i skogen på lördagen och när han åkte så var det en "snabbsväng" som väntade, men som sedan, efter ko å kalv, visade sig skulle ta hela dagen å halva kvällen. Jag tog mig an huset, som alltid på helgen då man aldrig hinner det annars. Vi tog oss en tur ut på byn och fixade lite småprylar bland annat en ugnslampa som varit trasig alldeles för länge... vilket jag nästan ångrade sedan... tänk att en glödlampa kan göra sån skillnad... helt plötsligt såg man hur sjukt skitig en ugn kan bli...huvva... men med hjälp av mrmuscle är den nu som ny igen!!!

Söndagen var fullpackad den med... Började med en morgonprommis genom byn medan killarna fortfarande sov... insåg när jag kom hem att jag gett mig ut klockan 7 & inte 8 som jag trott, men lika härligt, om inte härligare, var det ändå. Gofrukost som alltid på helgen å sen var styckning av förra helgens vinst,  Toy Story 3, Skridskoskola och spinning inskrivet på planeringen, men efter att vi kommit från Bion var det en liten kille som inte var så kaxig... ont i magen å trött... skippade motvilligt skridskoskolan.

Spinningen för min del var sjukt jobbig... känns att man varit lite lat på sistone ;) Med lite tur hinner J hem innan gymmet stänger för idag känns inte väglaget så lockande för en runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar