2010-10-18

Första avklarad!

Första arbetsdagen för i veckan var väl som vanliga måndagar. Massor med göra och inga bekymmer alls att fylla dagen och dessutom skulle sotaren komma på besök hemma - mellan 9 & 11. Förstår inte riktigt hur de tänker... anpassar alla sig efter deras tider så att de kan ha en flextid på 2 timmar?? Man måste ju vara hemma före 9 och så kanske de inte kommer förrän klockan 10:55!?!?

Första middagen blev köttfärsbiffar... riktigt länge sedan sist & så gott!!

Första träningspasset blev en löprunda med kompis ikväll... å tidigt dessutom. Tog mig iväg just före halv9 och insåg i samma sekund som jag kom ut på storvägen varför jag oftast springer senare när jag har kompis med mig för det var folk överallt efter gångbanan och jag höll nästan på att krocka med en människa :) Jag hade billysen som bländade mig och människan hade inga reflex...

3 dagar kvar av denna vecka... Sen blir det shopping å nöje med brudarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar