2010-10-11

Äntligen hemma!!!

Det har verkligen varit en helt fantastisk helg, men sjukt jobbig. 


I onsdagsmorse klockan 04:00 ringde klockan och det var dags att göra sig klar för flygresan som avgick just före 7 från lycksele. Framme i stan lämnade vi av packningen och sen direkt till kontoret för alla förberedelser inför de kommande dagarna. Mycket skulle fixas och lite tid fanns, men vi lyckades då iallafall få till det :)

Vore det inte för att Åsa och Jag tog en tur till Gallerian för att köpa ramar till vår monter och för de goda middagarna ute så skulle jag nog inte vetat att jag gjort en helhelg i storstan, för det har varit låååånga dagar ute i älvsjö.

Totalt hade mässan totalt 48 541 besökare + 13 704 besökare på underbarabarn mässan, som var totalt kaotisk, men säkert underbar för alla blivande och nyblivna föräldrar.


Det känns i kroppen att man agerat bandspelare ihelgen, men vi lyckades då iallafall ta lunch precis lagom till Arga snickaren. Han hade en hel del bra tips måste jag säga... han är nog ganska klok, men jag undrar om han lever som han lär... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar