2009-11-27

MVG

Betyget blev mer än bra!!
Har varit hos företagshälsovården på kontroll idag & allt utom kolestrolet var på topp, men det är som vanligt... inget oväntat iom att jag alltid haft lite förhöjda värden, men ändå inget som är något att oroa sig över.

Tillbax på jobbet visade det sig att dagis ringt & sökt mig masssssor av gånger & även mormor & J. Gabbe hade fått feber... igen... men mormor hade åkt & hämtat hem båda två små. Vad skulle man göra utan alla nära & kära som ställer upp??

Jobbade klart denna i övrigt pissiga dag & åkte sedan för att hämta hem de små... Affemannen hade bestämt sig!! Han skulle inte hem, han skulle stanna & morfar hade lovat :)
Killen fick sig en riktig myskväll ensam med mormor & morfar... inte så ofta då lillebror oftast brukar vara med & stjäla den mesta uppmärksamheten.

Imorrn blir det skogen för J & jag ska väl rensa lite i röran.

2 kommentarer:

  1. Högt kolesterol kan ju bero på stress Lovisa... men inte i ditt fall va?! ;)

    SvaraRadera
  2. Stress!! jag???
    Men maria jag är väl lugn som en filbunke alltid va, eller? ;)

    SvaraRadera