2009-11-07

HELG!!!!!

Minns inte sist jag uppskattade helgen så som nu... det har varit en tuff tid på jobbet på slutet så vila & avkoppling behövs verkligen. Tack o lov har jag ÄNTLIGEN kunnat återgå till träningen efter en alldeles för lång tids vila... Första veckan är nu gjord & det är verkligen helt underbart!! Alla har vi olika sätt till att slappna av & återhämta oss från veckans hektiska liv å stress - träningen gör mig gott!!! Jag saknar min spinning så otroligt ibland, men inser väl ändå att det är bättre som det nu är eftersom min tid ändå inte räcker till mer. Träningen hemma gör mig mer flexibel & jag blir inte lika styrd av sovtider, arbetstider, gymöppettider mm utan kan gå & köra ett pass efter att de somnat även då J är ute på jobbäventyr - Härligt!!

Dagens pass är redan gjort så vi ska nu bara slappa!!! Kanske blir det en tur till Mormor & morfar... åsså är det ju dags för lördagsgodis idag - Veckans höjdpunkt enligt Affe =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar