2009-08-19

lycka

Det har varit en hektisk vecka med jobb å massor med annat kolijox som varit på schemat. Kidsen är toktrötta efter ledigheten & bråkar & skriker hela kvällarna så just nu så känns det väl sisådär, men snart är vi inne i banan igen.
Facebook är nu en del av min vardag då jag återfunnit min bästa vän från usa-tiden. Vi har väl egentligen aldrig tappat kontakten, men ett mail kan vara så jobbigt & omständigt att skicka så det är helt underbart att man nu bara kan skicka iväg ett par ord... man blir bara så sugen på att ses... kanske måste ta mig en tur till Berlin ;)

I övrigt är det glad stämning här i byn när alla pratar om lyckans lott. Tänk så fantastiskt underbart att en sådan vinst får gå till en ung familj med hela livet framför sig, STORT GRATTIS till er!!! Visst känner man lite avund ibland... tänk vad jag skulle gjort om jag vann... men man kan inte vinna om man inte spelar - så simpelt är det :)

Jag vet iallafall vad jag skulle göra om jag vann stort... Har ju min dröm!!

3 kommentarer:

  1. Meh...har man sagt A...

    =)

    SvaraRadera
  2. Då skulle Lovisa starta gym tror och hoppas jag =)

    SvaraRadera
  3. Just ja, kom ju på det nu ja me...=)

    SvaraRadera