2009-08-27

Jag vill - jag kan - jag ska

Det är lätt att säga men inte alltid lika lätta att genomföra...

Dagarna går så att man nästan inte hinner med... inte konstigt att man hunnit bli 22 ;)
Jag hade en helt underbar helg med kräftor & surströmming på lördagen, men eftersom de flesta av oss nu har små liv som måste komma till kojs tillslut så blev det en rätt tidig kväll, trevligt hann vi ha det ändå.
Söndagen kom hela familjen upp & även idag blev det, mot svågerns fasa, surströmming & kräftor. Jag köpte in helt suveränt goda pajer från sandsele som jag absolut kan rekomendera.
en hektisk men heltrevlig helg!!

Veckan som gått har mest bara varit jobb jobb & jobb... känner mig lite trött... speciellt på mornarna även då jag sovit som en stock... kan bero på träningen...eller bristen av den iaf.
Har inte riktigt hunnit med på slutet då jag varit lat & lagt prioriteringar på annat istället. Har även tappat suget då min träningsvän inte funkar som den ska... måste hitta en ny! Tror jag har en på G, men just nu får jag klara mig på egen hand & det får väl gå... Ikväll blir det hemmaträning till bra musik från spotify!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha spotify!!! letar för fullt efter sånna koder, men jag fattar inte hur jag gör och ingen kod verkar funka :( Hur gjorde du?

    SvaraRadera
  2. Det var jag som skrev det inlägget förresten :) //Hanna

    SvaraRadera