2009-05-09

Redo för morgondagen

Man kan lungt säga att det varit en hektisk dag idag.. inte ens en morgonprommis hann vi med & det brukar vara stående på helgen... men Prag närmar sig ändå... har gått 538 av 605 km nu.
J har jobbat på ute hela dagen medan jag har varit instängd med slipdamm och takfärgslukt i det som snart ska bli vårt nya sovrum. Kompis & Affe är bästa vänner just nu & leker i skogen så fort de får chansen, men ibland går det för fort... Affe ramlade idag på knäna så att han fick feber i dem...
Badade & nattade är de nu redo för morgondagens kyrkobesök...

2 kommentarer:

  1. Aj, aj, inte roligt att få feber i knäna ;) Blir spännande att se resultatet både inne och ute! Jag har åxå slipdamm i näsan... skönt när det är klart!

    SvaraRadera
  2. Hej familjen!!

    Far inte min mail att vilja oppna sa jag skickar ett meddelande den har vagen istallet. Varmt som tusan i Bangkok, men vad gor val det. I morgon aker vi vidare till Bali, NICE!! Allt ar iaf bra och jag har ingen hemlangtan.

    Ta hand om er allihop!

    tant Lena

    SvaraRadera