2009-05-13

Fullt upp men ändå en målgång

Hinner inte riktigt med just nu...
Hade tänkt uppdatera med en del bilder från helgen, men kamerasladden är borta. Det var ju bla konfirmation för stora tjejen.
Annars så snickrar och målar & fixar & trixar vi för fullt. Skulle egentligen tapetsera ikväll, men då det körde ihop sig blev det istället en vilodag som tillbringades i en överfull tvättstuga.
Det är mycket på gång just nu... mycket som ska fixas samtidigt som det är många spännande helger som närmar sig... Stockholm... Sundsvall... ett 50 årskalas & sen en jobbhelg i v-mina
Hämtade hem tapeterna som Affemannen valt ut aldeles själv å nu tjatas det gärnet om att de ska på plats... å det rummet är inte ens påbörjat ännu, vet ej var jag ska ta tiden ifrån, men snart hoppas jag. Ska iaf bli spännande att se resultatet - jag antar att ni som känner den lilla killen vet vad det blir för nått :)

Passerade iaf mållinjen idag... Är nu framme i Prag med ett stegsnitt på 19681, men forsätter nu mot Paris iom att tävligen håller på tills i mitten av juni.

Å du vännen... Skönt att höra av dig... tänker på dig ;) Puss!

1 kommentar:

  1. Kan det bli bilar?? =)
    När jag har flyttat och kommit i ordning blir det vinkväll... sugen?

    SvaraRadera