2012-05-31

Ännu en lugn dag i stan

I veckan gör jag något som man allt för sällan gör... Jag njuter av livet, ledigheten och fina vänners sällskap. Tar igen mig lite med egen tid å laddar batterierna för resten av sommaren...

Som vanligt så har vi ju vår årliga resa ned till storstan för mässa och årsmöte nu i maj, men sedan förra året åker jag ned ett par extra dagar för att träffa mina vänner från förr å umgås å bara vara med dem, för huuuur ofta åker man inte ner å stressar, tokshoppar å med lite tur kanske hinner ses över en kopp kaffe... Nej det gav vi upp åsså myser vi istället... & år blir det ju massor av bebismys med världens sötaste diidelidoo.

Igår prommade vi runt här i nacka och till Hammarbysjöstad, tog lunch på ett sushi-hak och gick sedan bara å kikade runtom i alla dessa fantastiska villakvarter. Det luktar sommar och solen skiner :)
Idag har vi gjort en tur till IKEA och nu ikväll blev det tjejmiddag på söder... fantastiskt gott och hur trevligt som hellst, men det måste snart göras om då andra vännen fick lite förhinder. Imorgon blir det att packa mitt pick å dra mig iväg till kärleken som kommer ned :) Imorgon blir det middag ute för oss tu... inte ofta det händer så det ser vi fram emot ;)  På fredag har jag ett jobbmöte inne i stan 0830 å sen drar mässan igång med sveriges alla bärgningskårar samlade... Det är så kul för vi ses ju inte så ofta, men eftersom det ändå är en gång per år, på samma plats varje år, så hittar vi snabbt varandra :)

2 kommentarer:

  1. Du är SÅ värd det Lovisa, även om jag kommer att sakna dig på gymmet ikväll ;)
    Have fun!

    SvaraRadera
  2. ja visst är jag Maria :)
    Vi har det sååå bra, å nästa vecka bara ska vi se till att det blir ett pass!!

    SvaraRadera