2011-02-11

återfunnen

Lyckades totalt tappa bort mitt lösen till bloggen och har därför varit extra tyst under veckan som gått.
Mycket händer just nu... som vanligt.

Mycke jobb, dag som kväll som helg... tur man kan säga nej ;)

Trög träning... eller nästan inget alls...  har varit tvungen att prioritera bort träningen ett par dagar dels eftersom både J & jag haft kvällsjobb, men även för att jag varit lite sliten i kroppen efter en mycket lyckad ryggknäckarträff... men bra blev det!!

I måndags var vi iallafall till BodyCenter i V-mina på en 3timmars tränings/inspirationsresa & det var riktigt lyckat!!! Mycket bra för knoppen :) De andra testade "zumba" medan jag körde ett pulsbaserat spinningpass. Vi körde sen ett pass "indoor walking" och även ett styrkepass. Mycket trevligt.

Nu ihelgen väntar inte mycket...
Blir nog mest att ta det lungt och bara mysa :)
Nedräkningen har börjat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar