2010-12-01

Återvinningsdag

Nu äntligen är Gabbe frisk... eller ja feberfri iallafall. Den där armade hostan vill inte ge sig helt men är då iallafall betydligt bättre, men vi verkar inte vara ensamma för både här och i grannorterna verkar det vara sjuktider.

Nu verkar det vara föräldrarnas tur... något verkar vara på G för kroppen är som småtrött... J hade vilodag igår då han inte kände sig 100, men jag var helt ok så jag åkte ner på åbackens för ett pass. Kroppen svarade kanon och löpningen gick suvveränt bra. Klev av bandet efter en timmes svävande men i samma stund som jag satte ner den första foten i backen så fastnade en kråka i min hals. Idag har jag varit lite småkraxig men inte mer... har iallafall passat på att ta vilodag för att istället ägna mig åt hus å hem en liten stund :)

Först rensning för en tur till återvinningsstationen och sen vård av soffan...iform av "soffnötning" Det är ju bästa tv-dagen på hela veckan juh ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar