2009-09-01

ständig tidsbrist...

...eller så kan man kanske kalla det småbarnsförälder
Hinner inte med något av det jag vill just nu & mycke beror på att de små måste få sin tid.
Man jobbar på dagen & på kvällen slits man mellan bråk, tårar & skratt tills dess att de små somnat. När man sedan gjort alla måsten & tiden för det där man längtat efter hela dagen äntligen finns - ja då orkar man inte...& däckar istället... någon som känner igen det?

Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill, Jag vill !!!!!
JAG SKA!!!

Hörde en speciell låt idag...
Saknar dig vännen :)


3 kommentarer:

  1. O ja känner igen det precis. Men det blir bättre bara barnen blir lite äldre. Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Ja så är det nästan alltid...man få ju hoppas att det blir bättre med åren:) - alltså när barnen blir äldre

    SvaraRadera
  3. mm... inte för att man längtar efter att de ska bli äldre, men jo ur vissa vinklar så längtar man - man vill ju ogärna kliva upp kl. 5:00 en lördagmorgon ;)
    Antar att varje tid har sin charm:)

    SvaraRadera